maandag 16 maart 2015

OOTD: MyLittleShop: Pocahontas Vest


Hey hey,

Een week of twee geleden mocht ik via de website van MyLittleShop iets uitkiezen. Na de website bekeken te hebben koos ik voor een vest. Een vest is een veelzijdig kledingstuk wat eigenlijk altijd kan. Perfect voor de koudere dagen voor extra warmte onder de jas, maar ook voor de lente dagen die eraan zitten te komen.





My Little Shop is een vrolijk uitziende webwinkel die damesmode aanbiedt. Je kunt er alles vinden op het gebied van damesmode. Eigenlijk kun je een hele outfit bij elkaar shoppen van schoenen, tassen tot aan de hippe plaktattoos. Wat MyLittleShop ook leuk maakt is dat zij beschikken over een fysieke winkel in Amsterdam. Dat is natuurlijk helemaal leuk als je liever de kleding in levende lijve wilt bekijken en passen. De winkel kun je vinden aan de Quellijnstraat 80 in Amsterdam, om de hoek van de Heineken Fabriek

De webshop heeft ook elke dag speciale dag aanbiedingen met artikelen die voor een dagje sterk in prijs zijn verlaagd. Deze kun je elke dag in je mailbox krijgen wanneer je je aanmeld voor de nieuwsbrief. De standaard verzendkosten van de shop zijn €4,95 tenzij je voor €75,- of meer shopt, dan wordt alles gratis verzonden. Het fijne is ook dat je een product kunt retourneren als het niet goed zit of als het niet is zoals je verwacht had. Je ontvangt dan binnen 14 dagen je geld terug.





Zoals ik al eerder had benoemd viel mijn oog tijdens het kijken in de shop op dit leuke en veelzijdige vest.  De kleuren van dit vest spraken mij heel erg aan. Het is zwart met wit, maar toch met veel kleur wat het een unieke vest maakt. Zoals jullie weten hou ik erg veel van kleur! De vest kwam netjes ingepakt en snel bij mij aan, want ik had het al na twee dagen binnen. Het vest zit lekker warm en is netjes afgewerkt, daarnaast is de lengte van het vest in mijn ogen ook perfect. 
Het leuke van deze Pocahontas vest is dat je het ook met een riem kan combineren; wat dan weer een andere look geeft aan je outfit. 

 

|| shirt: Clockhouse // Broek: Zara  // Ketting: onbekend // Riem: H&M (van een rok) // Oorbellen: Kruidvat // Schoenen: Primark  ||

De Pocahontas vest vind je op hier en kost nu €34,95.

Ben jij al bekend met deze webshop? Zo niet, dan neem snel een kijkje bij de musthaves

Love,
        Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten