maandag 26 januari 2015

OOTD: A colorful Primark outfit



Hey hey,

Vandaag de eerste outfit post van het jaar. De eerste maand is alweer voorbij.Tjonge jonge...wat gaat we weer snel. Maar goed...een paar weken, letterlijk 2, was ik in Arnhem. Daar dook ik snel de Primark in en ik vond een fleurige rok voor €1,-. Ja; je leest het goed €1,-. En je begrijpt dat ik dat niet liet liggen.. Hahhaha..











Aangezien ik vind dat ik al zoveel kleding in mijn kledingkast heb hangen besloot ik de rok te combineren met een trui en een blazer die ik ooit al bij de Primark had gehaald. Dus het is een gehele Primark outfit geworden.




|| Blazer: Primark // Trui: Primark // Rok: Primark //  Riem: Mango // Sieraden: Six //  Schoenen: onbekend ||

Oow ja heb jij Gooische Vrouwen 2 al gezien?

Love,
          Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten