vrijdag 15 augustus 2014

Maybelline Color Show Bleached Neons: Tropink


Hi allemaal!
Vandaag na lange tijd weer een nagellak post. Ik heb al een tijdje geen nieuwe nagellak meer gekocht, omdat ik niet  meer zo into nagels was. Lipstick daarentegen is een ander verhaal! Maar goed we hebben het vandaag over Tropink!



Tropink is deel van de Bleached Neons collectie van Maybelline. Het is een collectie bestaande uit 4 kleuren waarvan ik de roze heb. Graag had ik ook nog de koraalkleur, Coral Heat, aan mijn collectie toegevoegd maar deze is steeds uitverkocht.


De nagellak komt in een klein glazen flesje met een zwarte dop waar de sticker met de naam opgeplakt is. Er zit 7ml product in het flesje. Dat restje plakband wat je ziet komt door de beveiliging waar de drogisterijen tegenwoordig aan doen. Ze plakken de producten helemaal af. Toch vind ik het wel goed, op deze manier weet ik zeker dat niemand het product heeft gebruikt.


De nagellak heeft een breed recht afgesneden kwastje. Dit zijn mijn favoriete type kwasten, omdat je heel netjes kunt lakken. Ik heb smalle nagels dus heb vaak in een veeg mijn hele nagel gelakt.


En dan nu de kleur op de nagels! Het is een soort pastel neonroze. Dat klinkt als een rare beschrijving maar de naam van deze nagellak luidt  Bleached Neons. Dus het is een soort gebleekte roze kleur wat toch echt van je nagels afknalt. Ik vind het een prachtige kleur en hij laat mijn handen een beetje bruiner lijken.

De formule en droogtijd vond ik iets minder. De nagellak is niet dekkend. Ik heb op mijn nagels 3 lagen, omdat mijn nagelranden na 2 lagen nog zichtbaar waren. De formule van de lak is erg vloeibaar en wanneer je over een laag heen gaat krijg je gaten. Dat is de reden waardoor ik de derde laag dik heb gelakt. De droogtijd van de nagellak duurt lang; heel erg lang! Dat kan natuurlijk komen door het aantal gebruikte lagen, maar goed ik hou nou eenmaal van goed dekkende nagellak.

Bovenstaande redenen zijn ook de redenen waardoor ik de lak niet vaak zal dragen. Ik heb liever nagellak dat met maximaal 2 lagen dekt en snel droogt. Ik vind de kleur daarentegen wel erg mooi dus ik zal op zoek moeten gaan naar een mooie dupe. Want een gebleekte neon kleur? Kom op dat is echt prachtig!

Ik heb Tropink gekocht voor euro 3,99,- bij Etos.

XOXO!
Sherr

2 opmerkingen: