woensdag 28 mei 2014

Beauty spending diary #5


Hi,

Er is alweer een maand voorbij dus het is weer tijd voor onze Beauty spending diary. Onze lijsten vallen mee maar de prijzen daar en tegen. Ok ok, ik overdrijf die vallen ook wel mee maar we moeten zeggen dat we meer hebben uitgegeven dan verwacht. Dat komt deels ook door de uitgaven van de Beautygloss party. Bij het zien van al die geweldige producten konden we het natuurlijk niet laten om ons geld in onze zak te houden.






Sherr
Ik koop de laatste tijd niet zoveel make up meer, en ik kon mij qua make-up qua goed inhouden op de Beautygloss Party en dat is iets wat ik niet had verwacht! haha

Benefit Fake Up  €25,00,-


Xan

Ik kocht de nagellakjes van Rimmel en Essence tijdens een actie van de Kruidvat; de 1+1 actie. En de laatste drie producten kocht ik bij een actie van 6 producten voor €10,00. Dat was tijdens de Beautygloss party bij de Enchantra stand.

Rimmel: Rita Ora nagellak: 703 White hot love     € 3,99 (normale prijs)
Essence Quick dry top coat                                 € 1,79 (normale prijs)
                                                                                     € 5,78 : 2 =    € 2,89 in totaal betaald

BE Creative Feather finish matte foundation 009                                  €15,99
BE Creative bronzer: 003 Sunset                                                         €13,99
Sleek Vintage Romance palette                                                           €  9,99

Golden Rose holographic color : 110                                    
Michael Todd lipstick: Pleasure  (2 maal)
Niju Girl Magic Studio eyeshadow: Cookie brown                              €10,00
  • Totaal                                                                                     €52,86
-XOXO-
      Xan & Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten