maandag 24 maart 2014

Wishlist: Spring outfit

Hey Hey,

Vandaag heb ik outfit samengesteld die ik graag zou willen hebben. De rok in deze outfit, afkomstig van de River Island, heb ik al een tijdje op het oog.Maar in plaats van er elke dag naar te staren besloot ik een outfit ermee samen te stellen.






beginning of spring
Mango Collar Shirt Pink
€35,83


River Island black and white animal print midi skirt 
€43,00  €18,00

77 Queen Cuff Ankle Boots
€27,00
Heilin Buckled Tote 
€37,00


Jules Smith Crystal ear Jacket Cuff earring Silver/Black
€17,00


Alessano Stone necklace 
€28,00



Ik zag deze rok ongeveer een maand geleden in de River Island; in Amsterdam. Sindsdien ben ik hem nooit vergeten en staarde ik er elke keer weer naar. Totdat ik gisteravond ontdekte dat het in de sale was. And héé: "I looooovvveee sale."  Ik heb de rok dus meteen besteld. Nu nog de rest. En met de rest

Zou jij deze combinatie dragen of zou je de rok anders combineren?

Love,
        Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten