vrijdag 14 februari 2014

EOTD: Forever Mine, Forever Thine, Forever Ours


Hi allemaal!

Als eerst wil ik jullie een fijne Valentijn wensen! Moge jullie veel rozen, chocolaatjes en knuffeltjes ontvangen. Ikzelf ga niks doen vandaag, mijn vriend en ik hebben afgesproken dat wij het op vakantie wel uitgebreid zullen vieren. In het teken van Valentijn heb ik een look gemaakt met mijn favoriete kleur roze, want eerlijk het zou geen Valentijn zijn zonder roze (en rood en paars :D)





Voor deze look wilde ik heel graag de kleuren roze en rood gebruiken. Die twee kleuren staan erom bekend dat zij je ogen eruit kunnen laten zien alsof je een huilsessie achter de rug hebt. Om dit te voorkomen heb ik paars aan de look toegevoegd samen met de kleur bruin. Ik hou nou eenmaal van de naturelle tinten dus bruin hoort erbij!


Het winterse licht en mijn camera waren niet de beste vrienden bij het maken van de foto's van deze look, ik kan echt niet wachten tot het weer zomer is en ik weer mooie foto's kan maken bij zonnig daglicht. Ik was trouwens vergeten dat ik deze stoere oorbellen in had bij het maken van de foto's haha! Ze zijn echt veel te edgy voor deze lieve look.

Back to the look. Het is een felle en opvallende ooglook geworden, maar wanneer ik recht voor mij uitkijk is het niet zo opvallend en zie je een klein beetje roze. In combinatie met een vleugje roze op de lippen en een klein beetje roze blush vind ik het een lieflijke look geworden.


Maar wanneer ik naar beneden kijk dan zie je dat ik echt meer dan roze heb gebruikt. Je ziet ook heel duidelijk het rood dat om de roze kleur heen zit. Ik heb paars in de crease gedaan omdat ik dat sowieso liever en romantischer vind ogen dan zwart. Hoewel ik wel mijn waterlijn wel met zwart heb aangezet omdat, het net iets te huilerig was onder de ogen.


Gebruikte producten:
Hema oogschaduw primer
NYX jumbo eyepencil in Milk
Sleek Glory palette:
Tube (witgouden tint) in de binnenste ooghoek en op het wenkbrauwbot
Hammersmith and the City (roze tint) op het bewegend ooglid
Central (rode tint) iets meer naar de binnenste ooghoek en iets bij de buitenste hoek van het bewegend ooglid.
Urban Decay Vice (paars) in de crease
Urban Decay Buck gebruikt om de paarse kleur te blenden naar boven
Essence Longlasting Eye Pencil 01 Black Fever op de waterlijn
Max Factor Clump Defy mascara (geen favoriet btw!)
Catrice Eyebrow Filler 


XOXO!
Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten