woensdag 4 december 2013

Pretty Little Update: Sherr #1

 


Hoi allemaal!

Het is voor mij echt een tijd geleden dat ik een post heb geschreven. Omdat ik het bloggen heel erg mis, vond ik het wel tijd voor een update. Er is in de afgelopen tijd heel veel gebeurd, waardoor het bloggen eigenlijk op de achtergrond is geraakt.







Eigen Huis

De belangrijkste reden waardoor ik eigenlijk niet meer heb gepost is, omdat ik mijn eigen huisje heb. YAYY! Nu ik een eigen plek heb betekend dat ook dat al het kluswerk mijn verantwoording was. Nou heb ik veel hulp gekregen, maar toch was het best wel even een omschakeling om ineens alles zelf te moeten doen en te bedenken. Het huisje is zo goed als af en het voelt ook echt als thuis =). Verder vind ik het ook  heerlijk om de IKEA leeg te roven en om woonwinkels af te struinen op zoek naar verschillende leuke accessoires om het helemaal af te maken. Hieronder zien jullie een preview van het kleurenthema waar ik voor ben gegaan. Mint, wit en een lichte vloer.


Nieuw Haar

Ik hou niet van veranderingen en ook niet van verassingen, maar mijn haar word ik wel erg snel zat. Ik had in maart of april een rode ombre in mijn haar laten zetten en was daar ook erg blij mee. Ik had toentertijd niets van de lengte af laten halen om zo een mooier ombre effect te krijgen. Maar goed na maanden ging de kleur eruit en werd het een beetje oranje/goud/bruin. Ook kwamen weer mijn grijsjes tevoorschijn, wat voor mij betekend dat het weer tijd is voor iets nieuws. En iets nieuws is het ook echt geworden. Ik heb een flink stuk van mijn haar afgeknipt en ben voor donkerrood en donkerpaars gegaan. Ik ben helemaal fall proof en ben ook blij met de lengte. Door mijn nieuwe haarkleur heb ik ook een liefde ontwikkeld voor mooie donkere berry kleuren en momenteel is Cutting Edge van Rimmel mijn favoriet. Hieronder zien jullie mijn haar voor de kapper en ernaast hoe het nu is.


Alles komt goed

Ondanks alle leuke veranderingen hebben zich wel een aantal kleine donderwolkjes gevormd in mijn leuke leventje. Jullie hebben vast wel gehoord over alle baanproblemen in de zorg en welzijn, dit heeft helaas ook gevolgen voor mij. Deze gevolgen hebben er ook voor gezorgd dat ik in een dip ben geraakt. Ik heb wel vaker een dipje gehad en hoop dat deze ondanks de crisis snel voorbij is. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de baan afwijzingen mijn dip soms groter lijken te maken =(. Ik doe mijn uiterste best om positief te blijven en geloof echt dat alles uiteindelijk goed komt!


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn kleine update te lezen, en ik ben blij dat ik weer kan gaan bloggen. Er komt in ieder geval veel leuks weer aan! En kijk ik echt uit naar wat 2014 mij gaat brengen.

XOXO!
Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten