maandag 9 september 2013

Vacation: Rome

Hey hey,
Vandaag heb ik een korte foto post voor je.  Ik moet erbij zeggen dat ik hoop dat alles goed te zien komt, en dat het op een "normale" manier onder elkaar staat. Ik ben in Rome en wil je een inpressie van de stad geven. Maar omdat ik dit via mijn telefoon opstel, hoop ik dus dat het goed komt.

Ik zit nu aan mijn ontbijt en ga zo weer deze mooie stad in. Ik zal mij vandaag vermaken met het bezoeken van onder andere het Colosseum en alle bezienswaardigheden eromheen.  Helaas begint het nu te motregenen, maar dat zal de pret niet wegnemen. Paraplu  en vest mee en het komt helemaal goed. Ik ga nog even mijn koffie opdrinken en wens je vanuit Rome nog een prettige werk/school week.
                              Love,
                                      Xan

1 opmerking:

  1. Supermooie foto's Xan! Vooral van de Trevi fontein (mijn favoriete plek in Rome). Ik hoop gauw meer foto's te kunnen bewonderen ^^

    Ik wil jou en Sherr bij deze ook notifyen dat ik jullie heb genomineerd voor de Liebster award, een award speciaal voor bloggers met minder dan 200 followers. Op mijn blog vind je meer info erover: http://epicurefromamsterdam.blogspot.nl/2013/09/liebster-award.html Ik hoop dat jullie de nominatie accepteren!

    Ruby H.



    BeantwoordenVerwijderen