woensdag 4 september 2013

Pretty Little Update: Xan #2

Hey hey,
 
Yes, daar ben ik weer.  Het is alweer bijna een maand geleden dat ik een post heb getypt. Voor ik werder ga wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve berichtjes en jullie begrip. Love 4 y'all.
 
 
Hoe gaat het nu met me? Het gaat zijn gangetje. Ik ben nog niet helemaal tot rust; ik merk echt dat ik aan vakantie toe ben. Maar nog even.... en dan heb 2 weken vakantie. En Rome staat op lijst.

 
Yeah baby, Rome. 4 dagen zal ik in deze stad verblijven en het één en ander bezoeken. Het is de eerste keer dat ik naar Rome ga. Dat is niet alleen even spannend; ik ga ook nog eens voor het eerst alleen op vakantie. Ja, je hebt het goed gelezen. In mijn ééntje richting de stad van vele oude bezienswaardigheden van het Romeinse Rijk.
 
Ik heb het al vaker gezegd dat ik wil reizen; de wereld wil zien. Ik heb eindelijk besloten (paar maanden geleden) een reis, alleen, te boeken. Het boeken vond ik spannend (dat maakt alles zo officieel) dus kwam Sherr mee voor de extra steun. Nu ik de dagen kan aftellen voel ik wel dat het wat spannender wordt.
 
Ik ben heel erg benieuwd of ik het in mijn eentje wel leuk zal vinden. Of ik het wel ga redden allemaal. De reis van het vliegveld naar mijn hotel doe ik ook alleen. Ja, als we alleen gaan doen we ook alles zelfstandig. Shuttle = No Go. Ik heb de route al uitgezocht moet dus goed komen.
Aan het alleen eten zal ik moeten wennen; ook kan ik  bepaalde gebeurtenissen niet meteen delen. Raar lijkt mij dat....Nou ja, ik ga ervoor.
 
Ben jij wel eens naar Rome geweest? Heb je nog tips en trucs voor mij?
 
Love,
             Xan

1 opmerking:

  1. Oh my, so awesome lady! You can do this on your own. :) Geniet er ook gewoon van, doe wat je niet laten kan en maak zoveel mogelijk foto's. You can do this! Enjoy your vacation. ^^

    BeantwoordenVerwijderen