woensdag 24 juli 2013

Paperchase: Tickets Travel Scrapbook

Hey Hey,

Hou jij ervan om je herinneringen, dromen, wensen op papier te zetten? Het hoeft niet eens door middel van schrijven; het kan ook door middel van knippen en plakken. Dit kan op je eigen creatieve manier in een scrapbook voldaan worden. Als je het wilt kun je ook een eigen scrapbook creëren. Ik heb er voor gekozen om speciaal voor reisverslagen één te kopen.



Waarschijnlijk heb je het al door waarom ik heb gekozen voor een "Tickets Travel Scrapbook". Yeah baby; I want to travel the world. Ik moet eerlijk bekennen dat dit mijn allereerste scrapbook is. Meestal schrijf ik alles op maar ik vond het tijd om er ook plaatjes bij te doen. Altijd leuk voor mijn oude dag.

Ik vind de voor en achterkant van het boek er schattig uit zien. Helemaal mijn stijl. De namen van de steden geven mij een heerlijk reis gevoel. Bij het zien van enkele steden stond ik meteen weg te dromen.

Aan de binnenkant in de kaft kun je het boek al meteen je eigen maken door het schrijven van je naam. Het boek bevat stickers met diverse onderwerpen. Zoals: foto's, herinneringen, souvenirs enz... Deze kunnen, naar eigen keuze, geplakt worden bij de diverse tabladen. In het boek kan ook geschreven en getekend worden. Je kan dus helemaal je eigen "ding" creëren.


Ik heb het boek voor €18,00 bij Paperchase op Utrecht Centraal gehaald. Misschien wat aan de prijzige kant maar ik kon het écht niet laten liggen.

Heb jij wel eens een artikel bij Paperchase gehaald?

Love,
        Xan 

2 opmerkingen: