maandag 1 juli 2013

New in: Zara - Mango - Chanel


Hey hey,

Ken je dat; je zet jezelf op een "no buy" maar dan zie je om je heen leuke producten en artikelen. Zucht... ik ken dat probleem. Ik hou mijn "no buy" dan ook echt niet vol. Helemaal niet met de uitverkoop die overal gaande is. Aanbieding hier, aanbieding daar... Ik heb mij in de afgelopen twee weken aan de verleiding toegegeven en de volgende artikelen gekocht.






Deze jack van de Zara moest en zou (understatement) hoe dan ook in mijn kast komen te hangen. Toen ik hem voor het eerst zag was ik er al helemaal weg van maar vanwege de prijs heb ik hem laten liggen. Tot afgelopen vrijdag; ik kwam de winkel binnen en ik zag hem. De laatste en ook nog eens in mijn maat. Wat kon ik nog meer wensen?? Ik heb de jack meegenomen voor €69,99.

Als Disney-fan kon ik dit schattige Minnie t-shirt niet laten liggen. Het is zoals je ziet een simpel wit t-shirt met een tekening van Minnie erop. Ik kocht hem bij de Mango voor €9,99.
Mijn eerste Chanel mascara. Op advies van een vriendin kocht ik deze mascara bij de ICI Paris, zij hebben momenteel 21% korting op alle artikelen. De mascara kostte €24,10

Heb jij nog wat tijdens deze uitverkoop gehaald?

Love,
        Xan

5 opmerkingen:

  1. oooh want that jacket from zara! :) The print is so cool♥

    www.lorietta.cz

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zoveel korting op alle artikelen bij de Ici Paris! :) Mooie items heb je gescoord, vooral het jack! AWESOMENESS!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thq girl, Ja love korting, alleen vervelend voor de portemonnee.
      Love,

      Verwijderen
  3. Ik koop zo'n dure mascaras ook alleen met een goeie korting deal op :)

    BeantwoordenVerwijderen