maandag 8 april 2013

Rimmel Apocalips

Hey hey,

Vandaag een lipproduct dat heel erg bekend is en zeker niet aan je voorbij is gegaan. Ik heb het over de Apocalips van Rimmel. Ik heb vier kleuren van de Apocalips en deze laat ik vandaag aan jullie zien.





De Apocalips hebben een langwerpige omhulsel. Persoonlijk vind ik de verpakking heel mooi. Niet al te groot en dus makkelijk om in je tas mee te nemen.


Ik ben van mening dat de pigmentatie van deze lipgloss/ lipstick echt geweldig is. De Apocalips is makkelijk aan te brengen. Het geeft geen uitdrogend effect, hij is dus hydraterend. Na een hele dag, 8-9 uur, zit de gloss/lippenstift nog steeds goed. Niet te vergeten: je kunt gewoon eten en drinken. De gloss is er wel af, maar het ziet er dan uit als een matte lippenstift. Ideaal. Als je weer wat gloss wilt, kun je hem altijd bijwerken.
 

Light Year is voor mij een nude kleur. Ik gebruik deze kleur dan ook altijd bij mijn simpele dagelijkse naturel looks.
Stellar is een kleur waaraan ik, eerlijk gezegd, niet helemaal aan gewend ben. Ik denk dat dit komt door de oranje ondertoon. Misschien dat ik deze kleur in de zomer vaker zal gebruiken.


Big Bang een kleur die echt Bang is on the lips. Een mooie rode kleur. Een kleur die ik zo nu en dan in handen neem om net een look wat extra's te geven.
Apocaliptic is een mooie roze kleur. Gek genoeg, vind ik hem geweldig. Het is geen alledaagse kleur, maar wel een mooie lente/zomer kleur.

Heb jij de Apocalips al in je bezit?
De Apocalips zijn bij de drogist te verkrijgen voor €10,99.
Love,
          Xan
Bron

1 opmerking: