maandag 4 maart 2013

Xan´s must see movies 2013


Hellluuur,

Yes, nieuw jaar, nieuwe films. Ok, we zijn alweer anderhalve, zeg gerust twee maanden verder. Maar dat neemt niet weg om een must see post te maken toch?? Hierbij enkele films die ik dit jaar graag zou willen zien.






Tyler Perry's Temptation: Confessions of a marriage counselor
Ik ben fan van de Tyler Perry  films. Hij heeft altijd een mooie boodschap in zijn films. En hij komt weer met een nieuwe film. De titel van deze film vind ik al veelbelovend. Een zeer interessante titel. De film komt helaas niet in NL uit. Wel wordt hij 29 maart in de USA gereleased. Hopelijk snel op dvd en anders op het net zien te vinden.

The Hangover III
De Wolfpack komt weer eens een keer bij elkaar. Maar geen huwelijk en dus ook geen vrijgezellenfeest. Ik vraag mij dan af wat ze er dan van zullen maken.
The Hangover III wordt 30 mei verwacht in de bioscoop.

Despicable me 2
Wat hou ik van animatie films. Je kunt altijd lachen. Ook heel erg relaxed als je even aan niets wilt denken en gewoon lekker wilt ontspannen. Het kind in jezelf naar boven halen. Despicable me 2 komt eraan. Deel één vond ik echt een leuke film; vooral met de minions. Hahah, geweldige wezens. Despicable me 2 wordt 3 juli in de bioscoop verwacht.

Thor II: The dark world
 En wie kent hem niet? Chris Hemsworth, ja een leuke acteur. Ok, maybe op deze foto niet zo aantrekkelijk, maar toch een leuke en goede acteur. Af en toe een film kijken, alleen om de acteur. "Xan stop even en ga verder met de film.. zucht..." Ja, ja. Het was te verwachten dat er een deel II kwam van deze film. We moeten er nog even op wachten want 7 november wordt deze in de bios verwacht. Om eerlijk te zijn vond ik deel één een leuke film. Actie met komedie erin. Altijd leuk. Can't wait.
Love,
            Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten