maandag 17 december 2012

TAG: Get Your Freak On

Heey heey,

Een aantal weken geleden hebben jullie gelezen over wat voor freak Sherr kan zijn. Wel, zij is niet de enige met freaky things. Ik heb zo ook, mijn aparte dingen. Wanna know what kind of freak I am? Check it out..







1 Welke nickname gebruikt alleen je familie voor je?
Ik heb geen nickname in de familie. Ze korten mijn naam altijd af. Dan wordt het Xanie of Xan, Xan Xan.. Maar een echte nickname heb ik niet. Ik denk dat ik de komende tijd waarschijnlijk wel Jerry genoemd zal worden. Maar dat verhaal krijgen jullie denk ik nog wel eens te horen. Niet al te nieuwsgierig zijn hé =P

2 Wat is een rare gewoonte van je?
Een rare gewoonte van mij is om aan mijn gezicht te zitten. Echt heel erg. Zo creeër ik alleen maar puistjes en vlekken in mijn gezicht. Best irritant. Zelfs ik irriteer mij eraan.
Een andere rare gewoonte is dat ik heel vaak met mezelf in discussie kan zitten. " Xan, hoe doe je dat?"  Nou...door te praten en jezelf te antwoorden en jezelf weer een vraag te stellen. Ga zo maar door. Nu denk je vast: "Dat is toch best vermoeiend?!"  Hhahhaha, ja dat is het ook. Maar ja, gewoonte hé. Nu ik op vakantie ben doe ik het wel wat minder hoor =D

3 Wat zijn jou fobiën?
Ik ben als de dood voor spinnen en slangen. OMG echt als de dood. Het is zo erg dat ik mijn mams of paps zelfs roep als ik een spin zie. IiieeeJjjakkk. Ik gruwel al bij het idee.

4 Welk liedje zing je stiekem heel hard mee als je alleen bent?
Goh, liedjes uit de oude doos. Echt oude doos. Songs uit de jaren 80 en soms songs uit de jaren 60. Ik kan nu niet echt op een titel komen. Maar dat zijn toch wel echt de liedjes die wel leuk zijn en blijven. De liedjes uit de jaren 60 is omdat mijn ouders denken dat ik ze niet leuk vind, maar stiekem.....hahhaha

5 Wat is irritant aan jou of waar irriteer je je aan bij anderen?
Ik irritant? Nee toch...ik ben hartstikke lief. Ok de mensen die mij heel goed kennen weten dat ik veel kan praten. En met veel bedoel ik ook echt VEEL. Ja, mijn ma vraagt dan nog weleens: " Wordt je niet moe van jezelf?"  Nee, eigenlijk niet, wil gewoon mijn verhaal kwijt.
Waaraan ik mij kan irriteren bij anderen is wanneer zij geen geduld hebben en te snel gaan stressen. Zelf ben ik redelijk kalm en vaak TE geduldig. En mijn allergie is het tegenovergestelde. Grappig is wel, nu ik er over nadenk, dat ik veel vrienden heb die weinig tot geen geduld hebben. Hahhaha. En ik moet zeggen dat ik prima met ze kan opschieten. Tja...anders waren het mijn vrienden ook niet. LOL.

6 Wat voor gewoonten heb je als je nerveus bent?
Als ik nerveus ben ga ik PRATEN. Ook al is het over een kopje thee ofzo. Ik moet en zal praten. Dat kalmeert me. Stil zitten wordt het niet voor mij. Lukt mij gewoon niet. Ik moet de nervositeit weg kletsen. I know, volgens mij maak ik een ander dan nerveuser. Hahahah. Mocht het zo zijn dat ik niet kan praten met iemand, dan zal ik een spelletje spelen op me telefoon. Afleiding zoeken in ieder geval.

7 Aan welke kant van het bed slaap je?
Ik slaap aan de rechterkant van mijn bed. Althans daar begin ik en ik eindig meestal in het midden van mijn bed. Ik zal vast niet de enige zijn die zo slaapt toch????....

8 Hoe heette je eerste knuffel?
Oooh mine. Ik weet het echt niet. Ik had al niet zoveel knuffels. Maar ik weet het echt niet. Kan me ook niet herinneren dat ik mijn knuffels namen gaf. Wat erg.... harteloos. hahahah geen namen geven aan je knuffels.


9 Wat bestel je altijd bij Starbucks?
Ik bestel altijd een Vanille Latte bij de Starbucks. En een medium neem ik altijd. Is precies goed. Niet te groot en niet te klein. Ik hou van zoet. En ja ook bij mijn koffie. Ik ben een zoet kind =P

10 Welke beautyregel raad je iedereen aan, maar houd je je zelf niet aan?
Jaaaa dat is  toch wel het reinigen van je gezicht. Wat doe ik dat slecht zeg. Ok, waarschijnlijk ook omdat ik vaak aan mijn gezicht zit. Ja, dramatisch, blijft je gezicht ook niet schoon. Ik reinig mijn gezicht ook echt niet elke dag grondig. Zucht zucht zucht, drama drama  drama.... wat doen we er toch aan. Ok ik zal bij deze proberen om mijn gezicht vaker grondig te reinigen. Moet gewoon!!

11 Wat is jou positie onder de douche?
Aparte vraag waar ik helaas geen apart antwoord voor jullie heb. Tenminste hoop niet dat het apart is. Maar ik sta altijd recht onder de douche. Met mijn gezicht naar de douche toe.  Dus tja... hoop dat het een soort van normaal is. hahahhahaha....

12 Heb je gekke body skills?
Heb ik gekke body skills? Hmmm nee denk het niet. Ik kraak wel altijd met mijn knieën en voeten, maar dat zijn gewoon lichamelijke "klachten". Het is gewoon dat ik teveel kraakbeen in mijn lichaam heb. Uhhhh ja, dus dat.

13 Wat is je slechte favoriete snack?
Mijn slechte favoriete snack is........ Ok mag ik er meer dan één opnoemen? Ja? Yeah....
Ok we beginnen met Chocola. Love it. Vooral als het de tijd van de maand is. Yeah some ladies know that feeling. Daarnaast hebben we Chips. Dat gaat er alle tijden in.  Snoepjes. Wauw Snoep. Zoals ik eerder zei: ik hou van zoet. Dus snoep Ja, snoep gaat er ook altijd in.
Oow hold up? Gezonde of ongezonde snacks? Ik noem alles op wat ongezond is. Sorry. Ok ik noem er twee gezonde op. Dat zijn: komkommer en garnalen. En voor de laatste kun je me echt wakker maken (A).

14 Wat is een stopwoord van je?
Hmmmm.....dus dat.....owk. Gewoon, omdat het kan.
Dat zijn dus enkele stopwoorden die ik op dit moment echt vaak gebruik. Mocht ik er nog één vinden, meld ik het wel. =D

15 Waar slaap je in?
Ik slaap in een short en een topje of een t-shirt. Af en toe een pyama, maar dat is echt zelden. En als ik het echt koud heb slaap ik nog met sokken. Deze doe ik in de loop van de nacht ook wel weer uit.

Goh, dat viel best mee toch. Zo freaky ben ik niet, of vind je van wel? Ik ben mezelf gewoon dus ja... Hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om ook dit stuk van mij te leren kennen. Heb je nog  freaky vragen? Stel ze maar. Maybe I can scare you with more freakness of me =P

Lobi vanuit Sranan,
  Xan

2 opmerkingen: