vrijdag 23 november 2012

TAG: Get Your Freak On


Hii iedereen!!


Vandaag een TAG. Ja, vandaag gaan we iets anders doen dan de gebruikelijke nagellak. Deze tag is al een oldie, maar ik vind het echt een leuke. Ik vind het leuk om de ongebruikelijke gewoonten van iemand te weten. Ik weet niet, het lijkt dan alsof je diegene dan net iets beter kent dan de rest. Dus zijn jullie klaar om mij iets beter te leren kennen? Wel waar wacht je dan op?! Lets get freaky baby!!



Deze TAG bestaat dus uit vijftien ietwat aparte vragen die ik dus ga antwoorden. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zulke freaky antwoorden heb op de vragen. (of toch wel...?) Maar goed dat mogen jullie gaan bepalen. En dan nu echt op naar de freakiness

1 Welke nickname gebruikt alleen je familie voor je?
Ohh Dear!!! Wel mijn moeder noemt mij poppy of pochi. In het Papiamento is popchi het woord voor pop. Ik ben altijd zo genoemd door mijn moeder. Deze naam is ontstaan omdat ik toen ik klein was extreem stijl haar had en ik een bob had. Erg stylish voor een vierjarige *wink*wink*. Maar goed poppy en pochi zijn zeg maar afkortingen van popchi.

2 Wat is een rare gewoonte van je?
Wel, ik heb een speciale indeling voor mijn bord. En wanneer deze indeling niet klopt wordt ik echt helemaal gek en geïrriteerd  Daarom schep ik liever zelf mijn eten op. Mocht je benieuwd zijn naar de indeling het is vlees rechts,groente links en rijst of aardappelen daaronder verdeeld. Het liefst ook wel een beetje verspeid van elkaar. Maar ik weet dat dit niet altijd kan dus daar ben ik niet zo vervelend in.

Ik eet graag babyvoedsel (fruitvariant) bij mijn eten dus echt op mijn bord. Toen ik klein was at ik niet echt veel en weigerde ik ook om vast voedsel te eten. Mijn oppas bedacht toen om mijn eten te mengen met babyvoedsel. En ja toen at ik dus wel. Dit is dus blijven hangen. Nu ik wat ouder ben eet ik mijn eten met appelmoes, cranberrycompote, appel-abrikooscompote of gewoon een banaan erbij. Heerlijk joh! Komt ook wel door de roots denk ik dat zoetige bij het eten. We hebben ook vaak gebakken banaan bij het eten, maar bij gebrek daaraan voldoet een banaan ook.

Trouwens net als Cynthia eet ik ook graag chips op brood. Maar alleen bij twee broodjes. Bij broodje tonijn salade en bij broodje hotdog. Overigens volstaat hierbij alleen naturel chips.

Ik neem altijd bij de McDonalds of KFC een kindermenu. Die grote broodjes lijken altijd uit elkaar te vallen bij mij dus mini is altijd beter hahah. En omdat ik zoals jullie weten niet graag mijn handen vies maak, eten die kleine broodjes ook makkelijker. Plus je krijgt bij KFC appelmoes bij het kindermenu!

Doordat ik krullen heb kam ik mijn haar niet elke dag. Ik vermijd de grote pluizenbol haarlook liever. Ik heb ook erg lang haar en doordat een mens per dag haar kwijtraakt valt dat bij mij erg op. (Door mijn krullen blijven die haren echt in mijn haar hangen) Ik vind het leuk om die losse uitgevallen haren eruit te trekken en er een bolletje van te draaien voor ik het weggooi.

Oke genoeg rare gewoontes haha. Ik heb er vast meer hoor, maar van deze dingen hoor ik altijd dat het "raar" is.

3 Wat zijn jou fobiën?
Ik HAAT insecten! Ik vind ze echt eng en vies en blijf er ver bij uit de buurt. En ik hou niet zo van veranderingen. Als ik iets anders moet doen dan dat ik gewend ben dan kan ik daar best chagrijnig van worden. Maar dat is niet een fobie het is wel iets waar ik een beetje bang voor ben. Vandaar dat ik het benoem.

4 Welk liedje zing je stiekem heel hard mee als je alleen bent?
Alle liedjes van Britney Spears, NSYNC, Backstreet boys en noem maar op. Ik ken al die liedjes nog van vroegahh maar ja die ga je natuurlijk niet trots voor anderen meezingen =D (ik niet tenminste)

5 Wat is irritant aan jou of waar irriteer je je aan bij anderen?
Nou ik ben dus echt niet irritant!! Vind ik dan. Als ik dan echt iets moet verzinnen heb ik er wel één. Ik heb geen geduld en ik denk dat anderen dat misschien irritant vinden aan mij. Ik vind het irritant als mensen langzaam lopen of als mensen zomaar in een drukke straat stil gaan staan. Dat doen mensen erg vaak in Amsterdam en daar kan ik mij echt dood aan ergeren!! Ook kan ik niet tegen drukke winkels. Ik wordt helemaal gek van teveel mensen om mij heen. Daarom vind ik online shoppen ook echt geweldig =D

6 Wat voor gewoonten heb je als je nerveus bent?
Ik ga dan heel zenuwachtig doen. Dus de hele tijd op de stoel bewegen, met mijn benen wiebelen en de hele tijd op mijn telefoon naar de tijd kijken.

7 Aan welke kant van het bed slaap je?
Ik slaap aan de rechterkant van het bed. Of eigenlijk altijd het liefste het dichtst bij de deur.

8 Hoe heette je eerste knuffel?
Ik heb echt geen idee. Sowieso is mijn geheugen slecht dus dat weet ik echt niet.

9 Wat bestel je altijd bij Starbucks?
Ik kom nooit bij de Starbucks joh! Het heeft mij om eerlijk te zijn ook nooit getrokken. Plus het is er altijd mega druk en ja ik heb daar het geduld niet voor.

10 Welke beautyregel raad je iedereen aan, maar houd je je zelf niet aan?
Het reinigen schiet er bij mij wel eens in. Ik moet toegeven dat ik soms alleen reinigingsdoekjes gebruik om mijn make up eraf te halen. Erg slecht voor de huid maar toch ook erg makkelijk.

11 Wat is jou positie onder de douche?
Ik sta met mijn gezicht naar de douche toe. Nothing freaky here het is niet zo dat ik op mijn handen sta of iets dergelijks

12 Heb je gekke body skills?
Nee, totaal niet! Ik wilde vroeger wel altijd mijn tong kunnen draaien. Is mij niet gelukt om dat te leren helaas...

13 Wat is je slechte favoriete snack?
Oh ik heb er zo veel. Maar op dit moment maak ik graag witte chocolade melk met extra veel witte chocolade. Heerlijk! En Haribo Kikkers zijn mijn favoriete snoepjes!

14 Wat is een stopwoord van je?
Ik doe niet aan stopwoorden... (wat betekent dat ik er geen één heb of het zelf niet weet)

15 Waar slaap je in?
Ik draag een xxl t-shirt en een mannenboxer als broek het liefst als pyjama. En als het echt koud is een lange wijde broek zonder zakken. Dat zonder zakken gedeelte is echt belangrijk. Als zijslaper is het namelijk echt irritant wanneer je op zo'n zak ligt.

Hopelijk vonden jullie deze TAG leuk om te lezen. En als je hem nog niet hebt gedaan kun je hem gerust overnemen. En? Vonden jullie sommige antwoorden freaky?

XOXO!
Sherr


1 opmerking:

  1. Haha grappig ik heb ook een speciale indeling voor mijn bord en mijn moeder wordt gek. Ze zegt altijd 'Maar Mayara het komt uiteindelijk toch samen in je maag, waarom doe je zo moeilijk?'.

    BeantwoordenVerwijderen