vrijdag 2 november 2012

Swatch: Alice And Her Visions ...

Hii iedereen!!

Ik ben gisteren de stad ingegaan en zoals altijd ben ik even de Kruidvat ingelopen. Tot mijn grote verbazing hadden ze al de nieuwe collecties van Essence en Catrice. Meestal duurt het wat langer voordat ze binnen zijn. Ik heb een mooi lakje gekocht en vandaag laat ik jullie de swatch zien van de prachtige donkere nagellak die ik heb gekocht.



Zoals jullie allemaal wel weten komt dit jaar het laatste deel van de Twilight serie in de bioscoop. Ik moet zeggen dat ik nooit een fan ben geweest van het hele Twilight gebeuren. Natuurlijk ken ik het wel, er is geen ontkomen aan... aangezien Xan de grootste fan is (in mijn omgeving) en ze er maar niet over ophoudt! grapje natuurlijk! NOT!

Maar goed we hadden het over de nagellak. Essence heeft een collectie uitgebracht genaamd de "Twilight Breaking Dawn Collection". De collectie bevat veel mooie producten, maar als nagellak fan ga ik toch voor de nagellak. In deze collectie zitten vier nagellaken. Drie donkere lakken met op het eerste gezicht verschillende kleuren glitters en een gouden nagellak. Ik vond de donkere lakken erg mooi, maar heb toch ervoor gekozen om met maar eentje thuis te komen. Ik heb namelijk "Alice Had A Vision-Again" gekocht. Dit is een donkere nagellak met een paarse basis dat bomvol opvallende shimmers en mini flakes zit.


Het potje en het kwastje zien er hetzelfde uit als de potjes van Catrice. Echt letterlijk hetzelfde. De potjes van Catrice vind ik heel erg mooi en ja, dit potje vind ik dan ook mooi. Het past ook erg bij de mysterieuze vibe van deze collectie.




De nagellak zelf heeft een soort jelly basis. De eerste laag is dan ook totaal niet dekkend. De tweede laag zou op zich al genoeg zijn om de lak dekkend te krijgen, maar de perfectionist in mij zei dat het drie laagjes nodig had. Ik heb dan ook op de foto's drie laagjes op. Dit maakt de nagellak net iets donkerder en mooier naar mijn mening.  De formule van de nagellak vond ik ook goed, het lakte makkelijk.


De basis is zoals ik al zei een donker paarse kleur met veel shimmer en flakies. Deze bevatten echt allerlei kleuren. Ik zie lichtblauw, paars, groen, roze en geel. Ik kan er ook echt naar blijven staren, het is zo mooi gewoon!

Ik kocht deze nagellak bij de Kruidvat voor euro 1,99,-. Het is een Limited Edition dus als je deze wilt moet je er snel bij zijn!

XOXO!
Sherr

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie lak! Echt speciaal die donkere kleur met al die verschillende kleuren glitters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt een hele mooie en aparte kleur! Zeker een aanrader :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleur, deze ga ik nog halen!

    BeantwoordenVerwijderen