maandag 12 november 2012

I Also Did Some Enchantra Shoppings!

Hellluuur,

Afgelopen vrijdag konden jullie al de mooie producten zien die Sherr heeft gehaald. Ook ik heb mooie producten gehaald op het AURYNween feest. Benieuwd? Klik dan snel hieronder om meer te lezen =D




Ik zal meteen met de deur in huis vallen en niet veel woorden gebruiken bij deze post. Ready???Let's go...

De NYX Jumbo Eye Pencils
616 Pacific - 618 Purple

Ik heb deze twee lakjes meegenomen: VLNR.
Color Club - Earthy Mama
China Glaze - Cast A Spell

De beautyblender. Eindelijk heb ik hem gehaald. Goh het werd tijd.
En nu aan de slag er mee en voor mezelf bepalen of hij inderdaad zo geweldig is. =D
De Pout Paints. Ja, ja, ja...deze zijn in mijn mandje beland op advies van Mirjam.
En ik moet zeggen dat ik er blij mee ben dat ik deze twee heb meegenomen.
VLNR:  159 Port - 163 Peek-a-bloo

 Sleek Oil Free Créme to Powder - 482 Sepia
Ik was benieuwd naar deze poeder. Dus besloot ik hem deze keer ook mee te nemen.

Ik zocht een blush die een beetje natuurlijk zou vallen.
En op advies van Romy werd het een blush van het merk Sleek. En hij heet: Sunrise.

En als laats hebben we de Face Contour Kit  van het merk Sleek. Kleur: Dark.

Dit waren al mijn inkopen. Het zijn meer producten voor het gezicht en het merk Sleek komt ook lekker vaak naar voren. Geweldig merk. Ik heb dus weer mijn beautyproducten bijgevuld en ik kan niet wachten om lekker aan de slag te gaan.
Heb jij de laatste dagen nog wat beautyproducten binnen gehaald? 

Love,
          Xan

6 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt hele mooie make-upjes te gekocht. Deze maand heb ik alleen maar spullen gekocht voor mijn kamer en daardoor kon ik geen make-up etc kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thq, oow ja dat wil ik komend jaar gaan doen. Kamer renoveren. :)
      Love,

      Verwijderen
  2. Wauw, amazing producten! Van de Pout Paints en de Beautyblender ga je echt geen spijt krijgen hoor! Slim om twee Pout Paints te halen, want eigenlijk heb je dan een derde erbij, door ze te mengen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahahah ja klopt (over de Pout Paints). Mirjam had hem gemengd en het werd een mooie en draagbare paars. Echt cool.
      Love,

      Verwijderen
  3. oee wat een mooie producten allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen