maandag 22 oktober 2012

OOTD: I say YOLO!

Helluuur,

Ik zeg lekker doen. Waarom niet gewoon iets wagen. I mean "YOLO", that's the motto =P Ok, ik ben geen "YOLO" persoon. Af en toe denk ik wel zo, maar dan ook echt af en toe . LOL.
Mijn outfit van vandaag is best gewaagd, dit kreeg ik ook als comment. "Wat gewaagd maar wel leuk."







Rok: H&M
Sokken: Primark
Tas: Primark
Schoenen: Den Haag markt

Trui: H&M
Gillette: Bershka
Riem: Primark


Zou je het ook wagen om twee verschillende sokken aan te doen?
Love,
             Xan

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel leuk, maar ik denk niet dat ik het zou wagen om twee verschillende sokken aan te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oehh leuk! Ik zou het zelf ook niet wagen denk ik ;o Maar ik ben zowieso best bescheiden in mijn kleding.. meestal.

    BeantwoordenVerwijderen