maandag 15 oktober 2012

New in: beauty Xan #2

Helluur,

Een tijdje geleden ben ik met Sherr ook een beetje wezen shoppen. Samen hebben zijn wij toen der tijd naar de Autumn Launch Night van de Bodyshop geweest. Ook hebben wij de eerste dag van de prijzencircus bij de V&D bezocht. Benieuwd wat ik heb gehaald. Check snel ff mee.



Bodyshop/V&D/Kruidvat

Bij de Bodyshop heb ik 3 douchegels gehaald. 3 voor de prijs van 2. Ik heb de geuren: Lemon & Thyme, Watermelon & Eucalyptus en Cocoa Butter gehaald. Verder heb ik 4 mini's gehaald. Deze waren €2,50 p.s. Ik heb 3 seaweed producten gehaald: een dagcréme, nachtcréme en een toner. En van Tea Tree heb ik de face wash gehaald.

Bij besteding van €20,- kreeg je een goodiebag mee. In de goodiegbag zaten er:
2 kortingskaarten. 1 voor de Bodyshop en één voor stedentrips.nl.
Tester: Tea Tree Pore Minimiser
Een thee smaakje (Cherry Marzipan)
Atlas Mountain Rose mini's : bodylotion en shower gel
2 testers potjes: Almond Handcréme en een Shea Body Scrub
En een flesje Earth water.

De NYC lipstick heb ik bij de kruidvat gehaald. Er was een 1+1 actie. En tja...why not? Ik wilde sowieso nog NYC lipstick uitproberen. Ik heb deze twee kleuren meegenomen

En als laatst heb ik bij de V&D mijn Disney collectie aangevuld met deze twee dvd's. Bij de prijzencircus zijn de Disney's voor €10,- te koop. Op Cinderella na.

Dit waren al mijn aankopen.

Love,
         Xan

1 opmerking:

  1. Leuke aankoopjes! Vooral the body shop, die douchegels heb ik ook :D

    BeantwoordenVerwijderen