vrijdag 21 september 2012

Action Lipstick



Hii iedereen!!


Als ik zeg Action dan zeg jij...? Cheap! Wel dat zeg ik in ieder geval in mijn hoofd als ik aan de Action denk. De Action is voor mij wel een winkel waar ik letterlijk alles kan vinden. Mijn shampoo, een legging, kaarsen en dus ook make up. Ik liep eigenlijk altijd voorbij het make up schap. Ik dacht dat is vast niet van goede kwaliteit. Een tijdje terug begonnen de Action make up swatches overal en nergens te verschijnen waardoor ik de lipsticks wel een kans moest geven.



Zoals jullie weten hou ik van roze. Alles moet het liefst roze zijn. En daar hoort natuurlijk een felroze lipstick bij. Het was dan ook meer dan logisch dat het felroze en oranje setje dan ook in mijn mandje verdween. Ik wilde graag ook nog een set om uit te testen. Na lang wikken en wegen vond ik dat het tijd werd voor een nude kleur op de lippen. En zo ging ook het setje met het nude en perziktintje in mijn mandje.


De lipsticks komen in een kartonnen verpakking in een set van twee kleuren. Persoonlijk vind ik de kartonnen verpakking wel handig. Dit beschermt de lipsticks tegen beschadiging en zo weet je dat je echt een nieuwe lipstick hebt die niet al door iemand anders uitgeprobeerd is. Bij de Action ligt alles namelijk in een bakje door elkaar.Een pluspunt van deze lipsticks is dat ze niet op dieren zijn getest. Elke lipstick bevat 3,2 gram aan product. Volgens de verpakking geven deze lipsticks een perfecte dekking. Even kijken of dat waar is.


De sets die ik heb gehaald bestonden uit twee kleuren. Ik heb de set Hot Pink en Fabulous Orange en Silky Nude en Peach. Op bovenstaande foto zie je van boven naar beneden Fabulous Orange, Hot pink, Peach en Silky Nude. De verpakking van de lipsticks zelf is van plastic en omdat de lipstick niet helemaal naar beneden gedraaid kan worden is het heel makkelijk om de kleuren van elkaar te onderscheiden. Een probleem met deze verpakking is wel dat je de tijd moet nemen om de dop weer erop te doen. Als je dit snel en wiebelig doet heb je al snel lipstick op de dop. Dat is wel jammer. De lipsticks hebben een zoete vanille geur. Het is een zachte geur dus niet meteen in your face wat ik wel lekker vind. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.

En dan nu de swatches!


van links naar rechts:
Peach, Sliky Nude, Hot Pink en Fabulous Orange

De kleuren heb ik rechts een laag aangebracht en links 3 lagen. Bij Peach is dit net omgekeerd. Het zijn hele mooie kleuren waarbij je wel de intensiteit kunt opbouwen. Ze glijden echt over de huid en zijn lekker romig.


Peach
Peach ziet er bij mij uit als een lichtroze. Ik vind het echt heel leuk staan. Ik dacht vroeger dat zulke zachte kleuren mij niet zouden staan. Maar deze kleur had mij positief verrast. 


Silky Nude
Dit is voor mij wel heel erg nude maar goed dat is de hele bedoeling ook van deze kleur. Ik vind het eigenlijk geen mooie kleur bij mij. ( Zie je trouwens mijn kat op de achtergrond? Haha)


Hot Pink
Een barbie roze kleur. Het is een mooie kleur anders dan de naam doet denken is het toch een draagbaar roze.


Fabulous Orange
Een roest achtige kleur. Dit is ook de enige kleur die een soort van gouden gloed erin heeft. Door deze gouden gloed lijkt het een roestige oranje. Door die gouden gloed vind ik het persoonlijk een minder mooie kleur. Het krijgt een goedkope vibe vind ik.

Al met al zijn het kwalitatief wel goede lipsticks. Ze zijn lekker romig en op mijn lippen niet uitdrogend. En het allerbeste is dat je twee lipsticks krijgt voor 0,89 cent! Ja dat is echt geen geld voor twee goede lipsticks. Het assortiment van Action wisselt snel dus probeer ze eens uit als je ze ziet liggen.

XOXO!
Sherr


1 opmerking:

  1. Die kleuren zijn mooi, zo te zien moet ik snel langs de Action. :)

    BeantwoordenVerwijderen