maandag 27 augustus 2012

NOTD: Spotted The Spotted



Hii iedereen!

Vandaag heb ik een swatch van een erg gewild lakje binnen de nagellak wereld. Het is vooralsnog een lakje dat niet overal verkrijgbaar is. Daarom ben ik erg blij dat ik hem voor de normale prijs heb kunnen bemachtigen in ons klein kikkerlandje. Ik heb het natuurlijk over OPI Spotted! Klik maar snel verder voor de swatches!





Spotted komt in een normaal OPI flesje en is zoals je kunt zien helemaal zwart. Dat vind ik best jammer omdat de dopjes bij de shatterlakjes ook een shatterprint hadden waardoor je ze toch kunt onderscheiden in je stash. Maar dat is niet echt een groot minpunt het gaat tenslotte om de lak zelf! Verder zit er wel een klein labeltje aan waarop staat dat het Spotted is.


Op de achterkant van dat labeltje staat een kleine gebruiksaanwijzing:

"Apply a VERY THIN coat over completely dry lacquer. Finish of with Top Coat."
"Breng een HEEL DUN laagje aan over volledig opgedroogde nagellak. Daarna een topcoat aanbrengen."

Het feit dat je een heel dun laagje moet aanbrengen klopt helemaal! Als je een dikke laag aanbrengt krijg je wat grote gaten op je nagels. Het kan natuurlijk mooi zijn maar ik ga toch liever voor het spot effect. Ik moet er wel bij vermelden dat het veel oefenen is om door te krijgen welke hoeveelheid je nodig hebt om het gewenste resultaat te bereiken. Ik zelf moet nog erg veel oefenen! De basislak is overigens Cina Glaze Love's A Beach een neonroze nagellak. Ik heb een laagje aangebracht over elke nagel en zoals je kunt zien is hij erg glanzend van zichzelf.



Ik moet wel zeggen dat deze lak totaal niet blijft zitten. Ik heb er geen top coat over aangebracht omdat ik wilde kijken hoelang hij goed blijft. Na een aantal uur begon hij al tipwear te vertonen en de volgende dag was hij er al praktisch af! Ik vind het desnondanks echt een leuke lak en ga hem wel vaak gebruiken. Misschien gewoon voor een feestje of voor een snelle verandering van de manicure.

Opi Spotted is verkrijgbaar bij de Sephora voor euro 13,95,-

Wat vind jij van Spotted?

XOXO! 
Sherr

3 opmerkingen:

  1. Oeh nice! Stom dat hij niet blijft zitten, het staat wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woa, crap dat hij niet blijft zitten! Het effect is echt zo gaaf, vind de onderlak echt amazing. Ik dacht dat het een nagellak was met een kleurtje die dan te voorschijn kwam, maar je brengt het er over heen aan, wist ik niet! But, dat maakt hem juist geweldiger!

    BeantwoordenVerwijderen