vrijdag 20 juli 2012

OOTD: Only Because I can

Hey hey,

Je herkent het vast wel. Je hebt een familie feestje, maar je weet niet wat je aan moet doen. Het wordt helemaal een probleem als je naar buiten kijkt. Het niet zomerse/wisselvallige weer. De ene keer schijnt de zon, dan krijg je regen. Nou ja... dat maakt het allemaal nog lastiger om iets uit de kledingkast te pakken. Ik had laatst zo'n dilemma.



Mijn neefje was jarig en ik had geen idee wat ik aan zou trekken. Het laatste moment besloot ik te gaan voor lekker simpel en makkelijk. Kortom: Casual. Dit in het geval dat ik de kids moest bezighouden, achter ze aan zou moeten rennen om wat voor reden dan ook of dat ik moest helpen met het uitdelen van eten enz. Dat was allemaal niet nodig. Wel heb ik gezellig meegedanst.=D Maar terug naar mijn outfit.


T-shirt - Only
Skinny jeans  - H&M
Sneakers - Nike
Sieraden - Six



Ik heb het er niet bijgezet op de foto, maar ik had wel een vestje mee voor het geval het fris werd. En het kwam wel goed van pas; want in de avond werd het inderdaad wat koeler.

Love,
       Xan

5 opmerkingen:

  1. Ik vind je shirt en sneakers heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je neefje! Ik zag je outfit al op Instagram voorbij komen, vind hem echt zo gaaf. Helemaal de Q-code op je shirt, that's amazing girl! Leuk gecombineerd ook met je spijkerbroek. :) Slim om een vestje mee te nemen, you never know!

    BeantwoordenVerwijderen