maandag 30 juli 2012

OOTD: It has to be yellow


Helluuurrrr,

Het is alweer een week geleden dat ik een feestje had. Een vriendin haar moeder werd 50 jaar en zij had een dresscode. In Suriname heeft elk 'rond' getal een kleur. Zo hoort bij 50 jaar de kleur geel. Je raadt het al: je moet dus iets geels aandoen. Wat doet Xan? Kast induiken en een outfit zoeken.







Ondanks ik veel kleur in mijn kledingkast heb liggen, is de kleur geel nergens te bekennen. En als je op een 'no buy' zit moet je creatief zijn. En ik mag met trots zeggen dat ik creatief genoeg ben geweest.

Ik besloot te gaan voor een jurkje met meerdere kleuren dan geel. Ook is de jurk niet 'hard' geel maar meer 'zacht' geel. Ik heb de jurk al een aantal jaar. (geen idee waar ik het vandaan heb).
Ik besloot de jurk te combineren met een witte broek van de H&M (prijskaart hing er nog aan:$). Ja, dat kom je vaker tegen in mijn kledingkast. Maar ooit komen ze van pas.
Riem - H&M
Broek - H&M
Schoenen - Van Haren
Oorbellen - Kuise Meisjes (Six)

Ik heb mij opgemaakt met het Curacao en het Bright palette van Sleek. En op mijn lippen zien jullie de kleur van Michael Todd. Ik heb deze lippenstift al een tijdje en ik vind het een mooie bruine kleur die bij mij heel natuurlijk valt.
Eyeshadow - Sleek
Lippenstift - Michael Todd

Ik was heel blij met mijn look, het was ook mooi om te zien dat iedereen op het feest zich goed aan de dresscode had gehouden. Naast mijn hakken had ik ook ballerina's mee. De hakken zijn niet zo hoog en lopen best lekker. Maar als je eenmaal aan het dansen bent, en alle nummers meedanst; heb je ballerina's nodig. Ze kwamen dus goed van pas.

Hoe creatief ben jij met je kledingkast?
Love,
         Xan

N.B.: niet elke Surinamer houdt zich aan de kleuren (Ik ben één; mayb dat ik het ooit doe, om het gedaan te hebben =P)

2 opmerkingen:

  1. Oh my, gorgeous ook met je oogmake-up erbij! Wat leuk dat je dan in het geel moest komen, I like!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thq. Hahah ja het is best leuk maar soms is een dresscode echt vermoeiend. -_-" (LOL)

      Verwijderen