vrijdag 27 juli 2012

EOTD: Let's play with red

Hey hey,

Vele hebben hier vast van gehoord. Ik heb het over de winactie van Beautylab. Sherr heeft mij overgehaald om aan deze winactie mee te doen. Na lang tegenstribbelen heb ik toegegeven en heb ik de volgende look verstuurd. De post bestaat alleen uit foto's. Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken. Kijk gezellig mee.



Deze look is ontstaan doordat ik benieuwd was naar het effect van de kleur rood in mijn ooghoek. Het is uiteinelijk een draagbare look geworden waar ik zelf helemaal verliefd op ben. De look is geschikt voor overdag en in de avond.

Dit is de foto die ik heb ingezonden voor de wedstrijd. Achteraf ben ik blij dat ik naar Sherr geluisterd heb. Ik moet ook wel eerlijk bekennen dat ik in de spanning zit. Ben super benieuwd naar de uitslag. Wil je de looks zien van de andere kandidaten? Neem dan een kijkje bij de facebook van Sephora.

Love,
          Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten