woensdag 25 juli 2012

EOTD: Colorful Nights


Hey iedereen!

Volgens mij weten jullie allemaal wel dat Serena een winactie had waarbij je een night look moest maken. Je kon bij deze winactiede de Natural At Night palette van Too Faced winnen. Dit palette is prachtig waardoor ik natuurlijk wel mee wilde doen. De winnaars zijn nog niet gekozen, dus dat is nog wel even spannend. Maar goed, in deze post laat ik jullie mijn look zien.





In eerste instantie wilde ik niet mee doen met de wedstrijd. Het is toch heel wat om een look te maken en die dan ook echt op de facebook van Sephora te plaatsen. Ik had dus erg veel twijfels. Uiteindelijk werd ik vrijdag door Xan overgehaald om mee te doen. Ik ben achteraf wel blij dat ze dat gedaan heeft. En ik zou mezelf niet zijn als ik niet op het allerlaatste moment aan mijn look zou beginnen. Omdat ik zaterdag een doopfeest had moest ik de look zondag maken en dat was ook de laatste dag dat je nog kon mee doen. Ik wilde heel erg graag geel in mijn look verwerken en zo ben ik eigenlijk ook begonnen en de rest kwam gewoon beetje bij beetje erbij. Hieronder zie je de collage zoals ik die heb ingezonden voor de wedstrijd.





Het is geen standaard avond look geworden, maar dat is wat deze look denk ik ook apart maakt. Verder is het ook lekker vrolijk =D Natuurlijk hoop ik dat ik win! Duh!

XOXO!
Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten