maandag 25 juni 2012

Xan's swatches: Enchantra shoppings



Hey Hey,

Je hebt kunnen lezen over de inkopen die wij bij Enchantra B-day party hebben gedaan. Als je het nog even na wilt lezen kun je hier klikken. Vandaag kun je de swatches zien van de inkopen die ik heb gedaan.



Om je geheugen even op te frissen heb ik hieronder een lijstje met alle gekochte producten.

  • Golden Rose Holographic Color nr 111
  • Sleek Eye Dust nr 682 "Jet Set"
  • Sleek New Skin Revive Foundation in 625 "Canelle"
  • Michael Todd Lipstick "Pleasure"
  • Sleek I-Devine Ultra Mattes Palette "Brights " 
  • Coustal Scents Lip Pencil "Coffee"
  • Sigma E25 Blending Brush




Ik zal de nagellak, Golden Rose,  niet swatchen. Het is namelijk een cadeau voor een vriendin. Dus is het niet gepast om te swatchen.

Ik zal beginnen met de foundation van Sleek. Ik had een tijdje geleden al voorgenomen om op jacht te gaan naar een nieuwe foundation. Mijn foundation van Yves Saint Laurent is bijna op. Ondanks ik niet vaak foundation gebruik baal ik er wel erg van. De foundation is nog verkrijgbaar maar omdat ik ook last heb van de crisis, om het zo maar te zeggen, heb ik besloten om naar een foundation te zoeken in een andere prijsklasse. Op het feest van Enchantra kon je ook terecht voor make-up advies. Na het vullen van het mijn mandje besloot ik om me te laten opmaken. Ik mocht plaats nemen bij de visagiste Daniela.



Het was even zoeken naar een juiste kleur foundation, maar het is uiteindelijk Sleek New Skin Revive Foundation in 625 "Canelle" geworden. Persoonlijk vind ik het een fijne foundation. Ik had geen gevoel dat ik het op had, dat vind ik super. Hij smeert makkelijk uit,. Het enige waar ik nog aan moest wennen is dat ik het idee had dat mijn gezicht er vettig uitzag. Dit kwam omdat mijn gezicht nog afgepoederd moest worden. Maar verder vind ik het een perfecte foundation. Thanks to Daniela.


Tijdens het winkelen kwamen Nikki, Sherr en ik deze fantastische kleur van Sleek tegen. Ik werd meteen verliefd op deze groene shimmer kleur. Tijdens het opmaken heeft Daniela deze eye dust van Sleek gebruikt en ik moet zeggen dat de liefde voor de kleur alleen maar sterker werd =P. Dus hij moest wel met me mee naar huis. Daniela heeft er de volgende look mee gemaakt. Nu moet ik er zelf nog een look mee creëren. Spannend =D

Foundation, Eye dust, lippenstift 


Het Ultra Mattes Brights palette
Ja, hier ging ik helemaal voor. Dat is ook het eerste wat ik in mijn mandje heb gedaan. Ik had het palette al op diverse blogs gezien en het werd een must have voor mij. De kleurtjes, ik hou van felle kleuren dus je kunt je voorstellen dat ik er met *hearteyes* naar keek. De naam zegt het al: Mattes Brights, een palette met alleen maar matte en felle kleuren. Lekker opvallend. Hieronder de swatches.

1ste rij vlnr: Chill - Pout - Sugarlite- Dragon Fly - Pucker - Bamm!
2de rij vlnr: Cricket - Bolt - Strike - Floss - Crete - Pow!

Ik vind het palette nog steeds geweldig, maar bij sommige kleuren voelde ik wel een bepaalde teleurstelling. De teleurstelling had ik bij de kleuren Sugarlite en Bamm!. Ik heb de kleuren zonder een basis aangebracht.  Zoals je kunt zien, springen sommige kleuren eruit en sommigen niet. Ik ben helemaal weg van de kleuren: Dragon Fly, Cricket en Bolt. De kunst is nu om een look met het palette te creëren. Ik zal dit zo gauw mogelijk proberen te doen =D 

En als laatst hebben we de lippenstift van Michael Todd en een lippotlood van Coustal Scents. De lippenstift heb ik genomen omdat ik naar een bruine kleur zocht dat een beetje natuurlijk en classy lijkt. Ik vond deze kleur van Michael Todd. Omdat de collectie eruit gaat, zal ik de kleur hoogst waarschijnlijk niet meer vinden. Dat is wel jammer, want ik vind het een mooie kleur. Bij het opmaken heeft Daniela deze kleur ook op mijn lippen aangebracht. Het potlood heb ik genomen zodat ik het een keer als lippenstift kan gebruiken. I'll keep you posted.


Zo zo, dat waren al mijn aankopen met swatches. Tjonge jonge, wat lijkt het veel zeg, maar ik ben wel echt blij met deze producten. Voorlopig haal ik dan ook echt niets meer; althans dat probeer ik (A). Ik heb genoeg om mee aan de slag te gaan.

Wat vinden jullie van mijn aankopen?

Love,
         Xan

1 opmerking:

  1. erg mooi! :)

    leuke blog, ik volg jullie nu via Bloglovin'. Zou je hetzelfde willen doen? xxx

    BeantwoordenVerwijderen