vrijdag 29 juni 2012

EOTD: beautiful day with a breeze


Hello there,

Ik heb al heel lang het Curacao palette van Sleek en ik gebruik hem ook heel vaak. Ik ben er super blij mee. Maar ik heb jullie nog niet laten zien wat voor looks ik er mee maak. Dus vandaag een krijgen jullie een vrolijke zomerse look te zien by Xan. Omdat ik thuis was heb ik verder ook niets op mijn gezicht gedaan. Lekker kaal =P





Om even je gegeheugen op te frissen met deze frisse kleuren =P is hier het Curacao palette van Sleek.


VLNR:

Rij 1: Tequila Sunrise, Martini, Blue Hawaiian, Bloody Mary, Screwdriver, Green Iguana
Rij 2: Apres Midori, Bleu Lagoon, Purple Haze, Green Martini, Singapore Sling, Espresso Martini


De kleuren die ik voor deze look heb gebruikt zijn: Screwdriver, Apres Midori en Blue Lagoon. Voor ik begon heb ik de eyeshadow base van Essence gebruikt.


Ik ben begonnen met de kleur: Srewdriver. Deze heb ik over het hele bewegend ooglid gedaan. Wel iets meer in het binnenste van mijn ooghoek en vervaagd naar het buitenste van mijn ooghoek.
Apres Midori heb ik in het midden van het bewegend ooglid geplaatst. Deze heb ik vervolgens geblend met de Screwdriver. Naast de Apres Midori tot de buitenkant van mijn ooghoek heb ik de kleur Blue Lagoon aangebracht. Deze kleur heb ik ook in mijn arcadeboog aangebracht. Vervolgens heb ik de kleuren geblend zodat er een mooie overloop ontstaat.


Om de look af te maken heb ik onder mijn oog heb ik dezelfde kleuren in de zelfde volgorde aangebracht. En als laatst: de Maximum definition volume mascara van Essence.
Persoonlijk ben ik trots op het maken van deze look; moeilijk is het niet. Maar omdat ik nog in mijn oefen en ontdekkingsfase zit vind ik het geweldig. Het enige wat ik wel mis is oogpotlood. Ik zou daar groen voor gebruiken. Ondanks dat vind ik het een prachtige look voor een zomerse dag. Lekker chill  voor zowel overdag of in de avond.

Wat vind je van de look? Tips zijn altijd welkom =D

Love,
       Xan

2 opmerkingen:

  1. Oh my god.. I LOVE IT! Ik houd van de Sleek palette, gewoon omdat de pigmentatie incredible is. Maar ook de combinatie die je hebt gebruikt, gorgeous! Ik vind het ook leuk om te zien dat, zodra je je bril opzet, de look best draagbaar is. :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt! :D ik ben nog aan het oefenen en ben er erg blij mee

      Verwijderen