vrijdag 4 mei 2012

Music of te moment

Helluur,
De laatste tijd loop ik achter als het om muziek gaat. Ik schaam me dood. Vroeger  wist precies te zeggen welke artiesten met een nieuw album kwamen of welke liedjes er een hit waren. Maar op dit moment heb ik echt géén idee wat de "hits" van tegenwoordig zijn. Ik luister zo nu en dan wel naar de radio en vang op die manier iets op.
Ik zal jullie een blik geven op mijn eigen "hitlijst" van "nu". Kijk  maar even mee...


De liedjes waar ik op dit moment naar luister kunnen voor sommige van jullie "oud" zijn en voor andere misschien "nieuw".  Just take a look =D

Gotye ft. Kimbra - Somebody that I used to know
Jessie J -  Domino
Jessie J - Sometimes dreams come true
Ed Sheeran - The A team
Jessie J - Stand up
Adele - Someone like you
Birdy - Skinny love
Jessie J - Nobody's perfect
Lil Wayne - How to love
Beyoncé - Love on top 




Hieronder nog even de parodie versie van Somebody that I used to know. Dankzij Sherr ken ik deze versie. (Dit is ook echt de enige versie dat zij kent!) Je kunt hem zeker luisteren, het is écht grappig. Hahhaha =D

Ik vind het ook een kunst dat ze met z'n 5'en op één gitaar kunnen spelen. Echt cool.
Anyway, dit is op dit moment mijn persoonlijke hitlijst =))
Wat zijn jou favoriete nummers op dit moment? En heb je nog muziek tips voor mij?
                                             
                                                    Love,
                                                           Xan

1 opmerking:

  1. Leuk blog! Ik volg jullie.

    Liefs, Mayara Esther
    www.strawberrywithsugar.nl

    BeantwoordenVerwijderen