vrijdag 27 april 2012

Review Sleek: Curacao palette & Catrice

Hoi hoi,

Bij de Beautygloss Party heb ik bij Enchantra een palette van Sleek gekocht. Het Curacao palette. Ik was op slag verliefd op de kleurtjes. Ik moet eerlijk zeggen dat ik twijfelde of ik geen ander palette moest nemen. Ik vond het Storm en Au Naturel palette ook geweldig. Ik heb namelijk nog geen neutrale en donkere kleuren. Maar ja...de kleuren van het Curacao palette die schreeuwden naar mij. "Pick me, pick me." En ik kon het niet aan om ze te laten staan (zegt ze met een onschuldig gezichtje).


Het doosje van het palette ziet er lekker exotisch uit. Een palmboom en een korjaal op het water. Lekker zomers. Het palette is gewoon zwart met Sleek erop (normale Sleek palette look). Als je het palette open doet, zit er een folie op met alle namen van de kleuren. Het palette bevat twaalf kleuren, spiegel en een oogschaduw applicator.

Sleek Curacao palette (yes that's me in the mirror, LOL)
VLNR:
Rij 1: Tequila Sunrise, Martini, Blue Hawaiian, Bloody Mary, Screwdriver, Green Iguana
Rij 2: Apres Midori, Bleu Lagoon, Purple Haze, Green Martini, Singapore Sling, Espresso Martini
De kleuren van het Monaco palette hadden een uitstekend pigment. Review Monaco palette: klik hier  En verwachtte ik eigenlijk dit keer niets anders dan weer een prachtig kleuren. En wat bleek....weer uitstekende kleuren. Uit de 12 kleuren zijn er 6 matte kleuren en 6 shimmers. (Eerlijk verdeeld) Hieronder de swatches: 
Matte kleuren: Blue Hawaiian -Bloody Mary - Screwdriver - Blue Lagoon - Purple Haze - Espresso Martini
Shimmers: Tequila Sunrise - Green Martini - Green Iguana - Apres Midori - Sigapore Sling


Swatches op Sherr gewoon om te laten zien hoe de kleuren er op haar huid uitzien =)
Op het eerste gezicht vind ik de kleuren: Blue Hawaiian, Green Iguana, Apres Midori, Puple Haze echt super kleuren. Ik moet gewoon met dit palette aan de slag en kijken wat ik ervan kan maken. Ik ben er echt superblij mee. Ik heb in ieder geval geen spijt dat ik heb geluisterd naar het geschreeuw: "Pick me, pick me." =

In de goodiebag, van de beautygloss party, zaten er twee mono oogschaduw's van Catrice bij. Ik heb van deze mono's meteen swatches gemaakt. Omdat het er twee zijn, heb ik ze meteen aan deze post toegevoegd. Het zijn twee shimmers. Ze zijn niet heel erg gepigmenteerd als de matte kleuren van Catrice. Omdat ik een donkere huidskleur heb zal je het niet zo gauw op mijn huid zien en vervagen ze heel snel. Ik kan ze wel als een highlights gebruiken om mijn oog look eruit te laten springen. 
VLNR:  160 I Trust Stardust, 200 It's A Boy
Zo dat waren dan weer mijn make up reviews. Ik ben zelf benieuwd naar wat ik ervan zal maken. Jullie krijgen zeker nog een post met LOTD.
Welke kleur(en) vind jij mooi?

En mocht je geïnteresseerd zijn in het Curacao palette of andere paletten van Sleek. Ze zijn te bestellen bij Enchantra. And guess what...In plaats van €8,50 zijn er een aantal nu €7,25. (waaronder ook het Curacao palette). Wees er dus snel bij.

                                                             Love,
                                                                     Xan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten