vrijdag 13 april 2012

Pretty Art Nails

Ik had gister even een "me day" gepland. Je kent het wel, die dagen dat je lekker uitslaapt en dingen voor jezelf doet. Lekker relaxed. Ik heb mijn me day gevuld met het lakken van mijn nagels.
Ik had de volgende lakjes nooit eerder gebruikt. Ik besloot ze te swatchen om te kijken welke kleur ik zou gebruiken voor de komende dagen.



VLNR:
Catrice: 410 Pool Party At Night
Catrice: 190 Wrapped Around My Finger
Catrice: 810 ACid/DC
NYC: 296 Water Street Blue
NYC: 294 Lexington Yellow
Zo gezegd, zo gedaan. Eenmaal aan de gang besloot ik iets te proberen dat ik op deze blog heb gezien. Love it, raakte meteen geïnspireerd. Ik wilde het eigenlijk volgende week proberen met drie kleuren, maar ja...waarom ook niet met 1 kleur. Gewoon doen =D


Benodigheden: Nagelak, een oude krant, nagelak remover, een lege penhuls.
Na het lakken van de nagels heb ik de kleuren: geel, bordeau en lichtblauw gebruikt om spatten te maken op mijn nagels. Hoe doe je dat? Je neemt de lege penhuls en dipt deze in de nagelak.  Niet helemaal (het gaatje moet bedekt zijn) Daarna is het blazen gevallen =).
De spatten zijn best lastig te maken. Je moet goed richten en veel blazen (licht er ook aan hoeveel spatten je wilt). Maar: Oefening baart kunst.
  
Hieronder zie je het eindresultaat: Ik moet zeggen dat ik mijn rechterand mooier vind. Die heb ik ook als eerst gedaan. Meestal is de eerste creatie altijd het mooist. Althans, dat idee heb ik altijd. 
 




















Ooops, dit is eignelijk niet het uiteindelijke resultaat.
Niet vergeten: met nagelak remover de spatten om de nagels heen te verwijderen. Dat had ik nog niet gedaan. (A)

Wat vinden jullie ervan? Een idee om het ook te doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten