dinsdag 24 april 2012

OOTD: BeautyGloss Party van Xan

Helluur,

Voor de Beautygloss Party Spring- Summer editie was er een dresscode waar wij ons aan moesten houden. De woorden Spring- Summer zeggen al iets over de dresscode. Wij moesten denken aan: kleur, rokjes, jurkjes, shorts, topjes, schattig, luchtig.... ga zo maar door. In ieder geval alles wat je in de zomer en lente zou aandoen. Lekker fleurig dus. Minder makkelijk om aan te denken met dit regenachtige en koude weer.
Ondanks de regenachtige dag had ik een jurkje aan (wel met een panty, ik maak geen grappen met de kou =P).


Als een feest een dresscode heeft, vind ik het soms heel lastig om er iets van te maken. Dit meer omdat ik mij echt aan het thema wil houden en niet altijd het juiste in mijn kledingkast heb liggen (althans, dat denk ik). Mijn kledingkast zit behoorlijk vol en ik besloot dit keer niets nieuws te kopen. Ik heb veel zomerkleding en aan kleuren heb ik geen tekort (behalve de basis kleuren: zwart/wit). Zo gezegd, zo gedaan. Ik ben een zoektocht in mijn eigen kledingkast begonnen. En ik heb besloten het volgende aan te doen:


Jurk: Mango
Riem: H&M
Tas: Primark
Panty: Primark
Schoenen:  cadeau gekregen. 
Armbanden: Primark
Ik weet helaas niet meer waar ik de oorbellen en het vest vandaan heb.





















Ik vond het leuk te zien dat de dresscode, ondanks het regenachtige weer, werd nageleefd. We hebben vele leuke jurkjes en zomer schoenen gezien. Inspiratie voor de zomer =))

                                                             Love,
                                                                     Xan

2 opmerkingen: