woensdag 18 april 2012

NOTD: Have An Ice Day

Haii!


Op dit moment ligt de Catrice Million Styles Topcoat collectie in de winkels. Er was een van de topcoats die ik echt MOEST hebben. Namelijk de 'Have an ice day'. Hij is echt heel erg mooi en het is alsof je glitterpoeder over je nagels heen lakt. Echt heel apart. In de zon is het effect nog mooier!



Ziet het er niet prachtig uit! het is niet een opvallende glitter maar het geeft net dat beetje extra's. Het paarse lakje wat ik eronder heb gebruikt is OPI Planks A Lot van de Pirates Of The Caribbean collectie.


Hier nog even een vage foto gewoon om de glitters te laten zien. Ik kan er maar niet over ophouden... ik vind deze glitter topcoat echt geweldig! Als je hem nog kunt vinden haal hem! =)

Hij kost euro 3,99,- en ik had hem bij de Kruidvat gekocht.

XOXO!
Sherr

Geen opmerkingen:

Een reactie posten