vrijdag 10 februari 2012

Tropical Teal by E.L.F

Vorige maand hebben wij een bestelling bij E.L.F gedaan. In mijn bestelling had ik onder andere een pigment eyeshadow (tropical teal). Klik hier als je de bestelde producten nog eens wilt bekijken.



De oogschaduw komt met een klein kwastje. Zoals je hierboven (links) kunt zien is het een simpel doosje, netjes verpakt. Op de foto rechts boven kun je zien dat de kwast heel klein is. Je kunt dan natuurlijk je eigen kwast gebruiken. Het potje is makkelijk open te draaien.  De oogschaduw is netjes aangekomen; maar omdat ik het al gebruikt hebt, ziet het er zo uit.


Swatches: Tropical Teal (links) en Top of the Cops(rechts)


Top of the cops (390)
Ik was natuurlijk heel erg benieuwd naar het pigment van deze oogschaduw. En ik wilde er meteen een look bij creëren. Ik moet er bij vermelden dat deze look de hele dag is blijven zitten. Ik ben zeer tevreden over deze Pigment Eyeshadow van E.L.F.


Gebruikt voor de look:
Eyeshadowbase van Essence
Pigment Eyeshadow (Tropical Teal)
Top of the cops (390) van Catrice
Maximum definition volume mascara van essence





Wat heb ik gedaan?
Bewegend ooglid tot wenkbrauwbot: Eyeshadow base
Binnentste ooghoek tot het midden van het ooglid : Tropical Teal
Arcade boog tot wenbrauwbot : Tropical teal
Buitenste ooghoek tot het midden va het ooglid: Top of the cops
Wimpers: Maximum definition volume mascara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten