woensdag 15 februari 2012

TAG: Als ik een ... was, dan was ik ...

Tags zijn vaak vragen of opdrachten die door blogland zwerven, en die verschillende bloggers invullen of uitvoeren. Ik vind tags wel leuk, omdat je dan de persoon achter de blog op een andere manier leert kennen. Momenteel zwerft deze tag rond en ik vond hem wel leuk om over te nemen. Hij is erg divers waardoor jullie mij op verschillende vlakken een beetje leren kennen. Veel leesplezier!


Als ik een maand was, dan was ik mei
Als ik een dag was, dan was ik zaterdag
Als ik een tijdstip was, dan was ik 12:34
Als ik een planeet was, dan was ik Mercurius
Als ik een zeedier was, dan was ik een zeepaardje of een zeester
Als ik een richting was, dan was ik west














Als ik een meubelstuk was, dan was ik een poef
Als ik een vloeistof was, dan was ik O.P.I nagellak
Als ik een boom was, dan was ik een divi divi boom
Als ik een gereedschap was, dan was ik een schuurmachine
Als ik een bloem was, dan was ik een roze pioenroos
Als ik een weersoort was, dan was ik zonnig met een beetje bewolking














Als ik een muziekinstrument was, dan was ik een piano
Als ik een gezichtsuitdrukking was, dan was ik een verlegen lach
Als ik een kleur was, dan was ik roze
Als ik een emotie was, dan was ik verliefdheid
Als ik een soort fruit was, dan was ik een mango
Als ik een dier was, dan was ik een Pandabeer













Als ik een geluid was, dan was ik de lach van een baby
Als ik een element was, dan was ik lucht
Als ik eten was, dan was ik Haribo kikkers
Als ik een auto was, dan was ik een zwarte Chevrolet Camaro SS 1969 of een rode Ford Mustang 1967 of een zwarte Ford Mustang Shelby GT ... yeah, i know my cars =)
Als ik een stof was, dan was ik katoen
Als ik een smaak was, dan was ik zoet













Als ik een voorwerp was, dan was ik een pandaknuffel
Als ik een lichaamsdeel was, dan was ik de armen
Als ik een liedje was, dan was ik Alicia Keys-Superwoman of Katy Perry-Firework
Als ik een paar schoenen was, dan was ik pantoffels of All Stars
Als ik een plek was, dan was ik een van de stranden van Aruba of de Malediven
Als ik een geur was, dan was ik Zwitsal parfum of 'L' by Lolita Lempicka













Ik vond het een erg leuke tag om te doen en ik hoop dat jullie mij zo iets beter leren kennen. Ik heb mezelf ook iets beter leren kennen, want sommige vragen laten je echt nadenken hoor! Ik heb zelf ook nog een paar vragen toegevoegd, zodat het een gelijk aantal vragen zou zijn. Als je zelf een blog hebt mag je hem natuurlijk overnemen en laat ons weten wat jij hebt ingevuld
=)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten