donderdag 19 januari 2012

A review on Sleek Monaco Palette

  
Ik heb het cadeau gekregen van mijn lieve vriendin Sherr. En het werd tijd om het te reviewen.



Sleek palette


















Het Monaco palette van Sleek.De doos van het palette is heel eenvoudig. Zwart met een aantal gebouwen. Ik neem aan een stuk van de stad Monaco zelf. Het palette zelf is zwart en er staat heel groot Sleek op. Zie de foto hier rechtsboven.


Het palette heeft een spiegel. De kleuren zijn bedekt met een plastic laagje waarop ook de namen vermeld zijn. Bij het palette is er een oogschaduw applicator bijgevoegd.



Ik heb de foto's van de swatches buiten gemaakt omdat ik het licht beter vond.
Bovenste rij van het palette
 VLNR: bamboo, aquamarine, midnight garden, sunset, washed ashore, magenta madness

Onderste rij van het palette
VLNR: summer breeze, sand walker, kiwi zest, lotus flower, humming bird, moors treasure



Hieronder zie je de swatches die binnen zijn gefotografeerd. Links: de eerste rij van het palette & Rechts: de tweede rij van het palette.



Ik ben een fan van felle kleuren =D, dus ik zal me wel uitleven met dit palette. Ik moet alleen nog bedenken welke kleuren ik zal combineren. Maar dat komt goed...

Sherr had het palette besteld bij Enchantra.
Sleek Monaco palette €8,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten