zaterdag 21 januari 2012

Let's go pretty blue


Ik ben aan de slag geweest met het Monaco Palette van Sleek. Klik hier voor de review van het palette.
De kleuren die ik heb gebruikt komen allemaal van het Monaco Palette.





Om te beginnen heb ik voor deze look gebruikt: Eyeshadow base van Essence, het Monaco palette van Sleek en Maximum definition volume mascara van Essence.

De kleuren die ik voor deze look heb gebruikt zijn: Aquamarine, Midnight Garden, Summer Breeze en Humming Bird.

Wat heb ik gedaan om deze look te krijgen?
Ooglid tot wenkbrauwbot: Eyeshadow base
Binnenste ooghoek tot het midden van het ooglid: Humming Bird
Arcadeboog (boogje tussen bewegend ooglid en wenkbrauwbot): Aquamarine
Buitenste ooghoek naar binnen toegewerkt: Midnight Garden
Wenkbrauwbot: Summer Breeze
Als laatst: Mascara

 Midnight Garden is een nogal intense kleur dus heb ik het naar binnen toe uitgeveegd. Dit zorgt ervoor dat de kleur niet zo "hard"overkomt. Om een goede overloop van de kleuren te creëren ben ik de kleuren gaan mengen. Dit wordt ook wel blenden genoemd.  

Ik ben heel tevreden over de pigment van de oogschaduw. Ik moet eerlijk zeggen dat ik deze look een hele dag op heb gehad  en het vervagen van de kleur viel reuze mee. Ik heb het de hele dag niet hoeven bijwerken. =D De Eyeshadow base zal hierin ook een grote rol hebben gespeeld denk ik.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten