zaterdag 17 december 2011

No matter how old you are. . . .


Wat jullie nog niet van mij weten is dat ik Disney films spaar. Ja... ik weet het; klinkt een beetje gek voor een 23 jarige. Maar deze films blijven voor mij altijd "toppers". Ze zullen altijd blijven bestaan. Ook al bekijk ik ze "80" keer, ik word er altijd vrolijk van.








Op dit moment zijn er 55 disney films. Ik heb ze nog lang niet allemaal. Ik ben pas vorig jaar begonnen  met het collecten van deze films. Ik ben geïnspireerd geraakt door een vriendin die deze films ook spaart. Ik vond het zo een leuk idee dat ik er zelf dus ook aan ben begonnen.


Woensdag 7 december jongstleden kwam nummer 35 uit. Lion King. Ik kon niet wachten tot het eindelijk op dvd uitkwam. Ik heb hem vandaag gekocht en natuurlijk meteen bekeken.
Het blijft een mooie klassieke Disney film. En ja; ik vind het nog steeds triets dat Mufasa doodgaat. =( Maar ik huil er nu niet meer om.*lol*



Wat zijn jou favoriete animatie/teken films?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten