maandag 28 november 2011

The Other Drink "Chocolate edition"

Afgelopen vrijdag ben ik op uitnodiging van Geraldina samen met vriendinnen, naar The Other Drink geweest. Het is een business- event dat mensen in een sfeerfvolle setting samenbrengt.

Voor dit event had ik dus echt wel een goede outfit nodig. Tijd om mijn kledingkast weer in te duiken en te vissen.




Ik heb de foto's een dag erna gemaakt omdat we met het licht van het event iets te donker was voor een goede blik. Vandaar dat het in mijn tuin is gemaakt.

Ik had een glitter topje truitje aan. Ik weet helaas niet meer waar ik hem vandaan heb,
ik heb het namelijk al een hele lange tijd in mijn kast liggen. Hetzelfde geldt voor het zwart tasje.
De rok en de sjaal komen van de H&M (dezelfde dag nog gehaald).
Schoenen van Sascha; deze heb ik, als het mij goed herinner, een maand geleden gehaald. 

Sieraden in een winkeltje in A'dam. (ben de naam even kwijt)
De oorbellen zijn goudkleurige bladeren, en het armbandje met hartjes.
Ik zal van de sieraden nog een close up foto maken.





Good to go.
We waren overdressed. But then again who cares. We waren gewoon duidelijk aanwezig zeggen we dan.


Wishing you a great day.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten