donderdag 17 november 2011

My Pretty Little Shoes



Vanaf het eerste moment dat ik deze schoenen zag was ik fan. Het feit dat het een sleehak heeft, maakte het voor mij nog aantrekkelijker. Normaal gesproken ben ik geen fan van hakken, ik vind het niet echt lekker en stabiel lopen. Sleehakken vind ik dan een mooie oplossing. En aangezien sleehakken ook veel lekkerder lopen, wilde ik dit model dan ook meteen hebben.



Aanvankelijk wilde ik ze in het zwart kopen, maar in zwart was hij er niet meer in mijn maat. Teleurgesteld wilde ik de winkel alweer uit lopen. Totdat mijn moeder deze zag in maat 36 en aan mij voorstelde om ze even te passen. Ik twijfelde toch wel, want ik vond de kleur eigenlijk niet zo mooi. Eenmaal aan mijn voeten vond ik het wel mooi maar ik bleef twijfelen. Hij zat erg lekker, maar... hij was niet veilig zwart. We besloten naar het andere filiaal te gaan om te kijken of ze daar nog wel de zwarte versie hadden.


Daar aangekomen bleek dat ze de hele schoen niet meer hadden. Na lang wikken en wegen  heb ik besloten om toch voor deze taupe achtige kleur te gaan. Ik moet toegeven dat ik toch wel aan de kleur moest wennen. Maar nu vind ik hem echt helemaal geweldig, hij past ook heel mooi bij de herfst. Ik moet maar eens vaker voor een andere kleur gaan!


Deze schoen heb ik gekocht bij van Haren voor 24,90 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten