dinsdag 22 november 2011

Look of the day

Lekker makkelijk snel en simpel als je "haast"hebt.

Helaas was het al avond en heb ik geen goede foto kunnen maken;
had ook niet het optimale licht ter beschikking. Helaas :(
Ik zal mijn best doen om voortaan ook foto's in het daglicht te maken.

Voor het creëren van deze look heb ik het volgende gebruikt:
- Essence Eyeshadow Base
- Max colors Bakes Eyeshadow (Pink & Gold)
- Mascara
Niet veel dus . . .

Max colors Bakes Eyeshadow (Pink & Gold)
Je kunt deze zowel nat als droog aanbrengen.
Mijn voorkeur gaat naar nat; omdat de kleur dan ook veel beter zichtbaar is.


Hieronder een paar swatches:
 Droog aangebracht                                                 Nat aangebracht


Persoonlijk hou ik ervan als je echt de kleur ziet. En zover ik weet ben ik ook nog geen andere vrouw tegen gekomen die het niet erg zou vinden als haar make- up snel vervaagt. Als je voor de Max color Baked Eyeshadow gaat is mijn advies om het nat aan te brengen, dit voor een optimaal effect.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten