woensdag 16 november 2011

Even wat proberen

Zaterdag even Almere stad in geweest om wat boodscahpjes op de markt te halen.  Het was heel erg druk, ja de Sint is weer in het land, dus alle kinderen moeten hem verwelkomen.

Ondanks de drukte toch enkele winkels snel in en uit geweest. Niets gehaald op deze nagelak van de Kruidvat na.


Zoals je kunt zien is het nagelak van het merk Essence.
Nummer 45 Date with the night.
Het is een donkergrijze/bruine kleur.

Persoonlijk ben ik meer van de felle kleuren, lekker vrolijk. Dit omdat ik een donkere huidskleur heb en de kleuren lekker opvallen. Ondanks dat was ik benieuwd hoe een dondkere kleur mij zou staan.

In de avond lijkt het meer grijs. 

In de middag neigt het meer naar bruin.

De kleur bevalt me wel, misschien moet ik toch maar wat meer donkere kleuren proberen.
Essence nagelak is voor €1,29 te koop bij de Kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten