zaterdag 19 november 2011

Best Of The Best




OPI is een nagellak merk wat ik eigenlijk vorig jaar pas heb ontdekt. Ik had toen ook echt zo'n "waar ben jij mijn hele leven geweest" moment. Sinds dat moment probeer ik zoveel mogelijk van deze nagellakjes te verkrijgen. Aangezien ik het toch een duur lakje vind, heb ik er mijn missie van gemaakt om zoveel mogelijk van de mini setjes te verzamelen. Ja, je hoorde het goed, ik verzamel de OPI minisetjes! Ik heb op deze manier al een hele verzameling van de lakjes.




Een paar dagen geleden liep ik samen met mijn broer in Almere Buiten en toen hij vertelde dat hij een nieuw minisetje had gezien bij Mooi Parfumerie. Het bleek het Best of the best setje te zijn. Dit is een setje met zoals de naam al aangeeft OPI's bestsellers. Het is een set van tien lakjes wat bestaat uit twee doosjes. Één met lichte kleuren en een met donkere kleuren. Alle lakjes zijn 3,75ML. De verpakking van het setje vind ik heel leuk gedaan. Met roze kan je bij mij eigenlijk nooit de plank mis slaan! Ook heeft de verpakking van die schattige glittersterretjes wat het eigenlijk nog specialer maakt vind ik.







Van links naar rechts:
Alpine Snow, Bubble Bath, Tickle My France-y, Strawberry Margarita, Cajun Shrimp











Van links naar rechts:
Big Apple Red, I'm Not Really A Waitress, You Don't Know Jacques!, Russian Navy, Lincoln Park After Dark








Ik heb nog geen van de kleuren en ben erg benieuwd naar de kleuren op mijn nagels. Het Best Of The Best mini setje is voor 29,95 euro bij Mooi Parfumerie te koop.


Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik laat mijn aankopen vaak inpakken om het voor mijzelf specialer te maken. Dit setje vond ik heel erg mooi en had het daarom voor mijzelf laten inpakken. Soms mag je jezelf een cadeautje geven toch? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten